måndag 24 mars 2008

Träningstävling i Ranarp


Vår minsta dotter Karolina har idag varit på träningstävling i Ranarp . Karolina har en New Forest som är 6år hennes namn är Vera, vi köpte henne för ca 1 år sedan. Vera står i ett stall som heter Toftaholm som ligger 2 km från vår bostad. Karolina och Vera tränar hoppning regelbundet. Idag var det så dags att åka på en träningstävling, det gick mycket bra, hon hoppade felfritt i första klassen i andra klassen rev hon ett hinder. En rosett blev det i allafall.

2 kommentarer:

Lina sa...

Så roligt för Karolina!! Själv var jag uppe i ottan för att hinna rida Bosse. Mor, far, svärföräldrarna skulle komma på påsklunch...eller är det juL?!
Bosse har fått så otroligt mycket mugg, benen är som elefantfötter, så nu blir det behandling både morgon och kväll. Han får stå inne ett par dagar, så får vi hoppas det blir bra. Nu med all snön hade han ändå fått stå inne (har tagit av snösulorna...)Alltid är det något!!
JAg tipsar om din blogg på min någon dag!! Skall bli så himla roligt att få se hur du har det! Har hört väldigt mycket! =) Ha det gott!!

Ann-Christin sa...

Hej kollega!

Det sprider sig snabbt.
Det skall bli kul att följa dig.
Jag har redan lagt till dig till mina favoriter.
Vi hörs!
Ann-Christin