söndag 22 februari 2009

Minisemester i Göteborg!

Jag och min familj har varit i Göteborg över helgen. Vi har besökt Cissi och Kristofer i deras fina lägenhet på Lindholmen. Dom bjöd på en god middag och en smaskig tårta när vi kom. Efter maten tog vi oss till Göteborgs Operan och såg Mary Poppins, en jättefin föreställning.


Under lördagen skulle vi ju hinna med så många inredningsbutiker som möjlig, men tyvärr var inte vädret på vår sida. Vi kämpade gata upp och gata ner i snöslasket.
De här gamla skobottnarna, som nu hänger i min hall, köpte jag i butiken Atmospher. O så många fina gamla saker där var. Jag kommer att besöka denna butik fler gånger, var så säker.


Naturligtvis skulle även Göteborgs Horse show besökas. Karolina, Johan och Morfar var där på lördags kvällen, medan vi övriga mös i soffan hos Cissi o Stoffe.

2 kommentarer:

Lina sa...

Åh så trevligt ni verkar ha haft det!! Visst hade hon fina saker!! JAg gick där inne hur länge som hälst och bara stirrade!! Jimmie och min kollegas man fick mackor och kaffe i solskenet (var där i Maj) så att vi kunde gå ostört. Snacka om äffärsidé. Ha en bra dag!

Annika Christensen sa...

Du verkar ha haft en trevlig helg må jag säga.
Ha det gott
Annika